پاینده ایران

ایران سرافراز در جهان ---- جهان به ایران سرافراز

چهارشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۶

من ایرانیم

من آریایی ام
خدای من ایران است
پیغمبر من کوروش بزرگ است
امامان من داریوش بزرگ, خشایارشاه, مازیار,انوشیروان عادل,بابک خرمدین
امان زمان من کاوه آهنگر است
روحانیان من فردوسی,مولوی,حافظ,سعدی,و ابن سیناست
کتاب مقدس من شاهنامه است
دستورات دین من بر روی لوحه کوروش کبیر نوشته شده است
اصول و فروغ دین من لوحه حقوق بشر, کوروش کبیر است
عاشورای من قادسیه است
شهدای من رستم فرخزاد , یزدگرد است
پرچم من درفش کاویانی است
اورشلیم من ماین و نقش جهان
مراد من مولاناست
بهشت من آزادی ست
عید من مهرگان و نوروز استمحراب من قلب است
دین من عشق و دانش است
ایمان من عقل و خرد است
خوی من سکولار و هخامنشیست
ذات من آریاییست
دوست من اشو زرتشت و دشمنم تازیان
ذکر من پاینده ایران است
مذهب من آریاییست
من ایرانیم من آریایی ام

2 نظر:

در ۱۹ اردیبهشت, ۱۳۸۸, Anonymous ناشناس گفت...

خیلی عالی بود دمت گرم

 
در ۰۵ آبان, ۱۳۸۸, Anonymous ناشناس گفت...

یکی رفت خدمت امام صادق
و گفت تو که این کارها را می کنی اگر رفتی اون دنیا و خبری از قیامت و این حرفها نبود چه می کنی؟
امام فرمود : من کاری نمی کنم در دنیا به صورتی که علاقه داشتم عمل کردم و چیزی را نباختم
ولی اگر تو رفتی و دیدی که قیامتی هست چه کار می کنی!!!!!
امیدوارم همانطور که به تاریخ علاقه داری بشینی و بخونی که دنیا دسته کیه؟

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی